Lilja

Lilja

tiistai 16. huhtikuuta 2013

Alkusanat

Tähän on tultu,bloggaamiseen. Useita blogeja ahkerasti seuraten olen miettinyt että miksen minäkin? Kirjoittaminen on niin terapeuttista ja on ihana saada purkaa ajatuksia paperille,paljon helpompaa kuin puhuminen. Saa nähdä miten kirjoittaminen lähtee vauhtiin,osaanko. Vaatii hiukan totuttelua.

Blogin nimi juontaa pitkälti tämän hetkisestä elämäntilanteesta. Elämäni keskipiste on pienen pieni Lilja-tyttö, äidin ja isän hartaasti toivottu rakkauslapsi. Blogi tuleekin pitkälti käsittelemään arkeani Liljan kanssa,onhan hän suurinta mitä minulla on. Tai on koskaan ollut. Tämä on myös yksi tapa jakaa kuulumisemme,kun kaikki rakkaamme eivät asu lähellä emmekä näe heitä tarpeeksi usein.
Ajattelin myös,että perinteisten vauvakirjojen lisäksi haluan kirjoittaa Liljalle.

Loppuun vielä muutama kuva meistä,tämän jälkeen jatkan sulattelua että minulla oikeasti on blogi,ja alan pohtia ensimmäistä virallista blogipostaustani.





                                                  Minä,Markus ja Nella heinäkuussa -12.
Kuvat : Pisara Photography
                                                            Lilja Sofia Kastehelmi <3

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hienoo et mulla on sit ainakin muutama varma lukija! :) Vähän vaatii opettelua nää kaikki jutskat tääl bloggerissa mut eiköhä tää ala sujuun! Vielä kun päättäis et mistä tekis postauksen....

      Poista